شهدای روستای خلیل آباد- شهرستان خمبن
آثار-عکس- وصیت نامه- دست نوشته- زندگی نامه 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهدای خلیل آباد- خمبن و آدرس shohadakhalilabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تیر خصم و ناجوانمردی دشمن عزم و اراده ملت را نشانه رفته بود، غافل از اینکه این مردم اراده‌ای از جنس پولاد دارند که با این دشمنی‌ها نخواهند شکست و هر کس در راه نابودسازی ایران اسلامی قدم بردارد در واقع خود را به هلاکت خواهد رساند.

شهید گران‌قدر محسن شرفی، شیرمردی دلیر که در اولین روز از شهریورماه سال 1344 در روستای زیبای خلیل‌آباد از توابع شهرستان خمین دیده به جهان گشود. او پسر اول خانواده بود. کسی که در کنار مردمی ساده و مهربان رشد کرد و طراوت روحش را از درختان سرسبز و زلالی قلبش را از آب‌های جاری وام گرفت. او روز‌های خوش کودکی را کنار اعضای مهربان و دوست‌داشتنی خانواده سپری کرد و پس از آن وارد دبستان شد. کودکی بسیار با نشاط و دوست‌داشتنی بود که با شیرین‌زبانی‌هایش خود را در دل همه اعضای خانواده جا کرده بود.

پس از اینکه دوران ابتدایی را سپری کرد به خاطر عدم امکانات تحصیلی و مناسب نبودن شرایط زندگی برای ادامه تحصیل درس خواندن را رها کرد و سعی کرد در مسیر دیگری گام بردارد. بنابراین غیورانه وارد عرصه کار و فعالیت شد. کارگر بود. جنگ به ایران تحمیل شد و محسن که غیرت و جوانمردی با خونش عجین شده بود، تاب تحمل این تعرض را نداشت بنابراین لباس بسیج به تن کرد و برای دفاع از مردم سرزمینش به جبهه‌های نبرد شتافت. او بیش از دو سال در لباس بسیجی گردان روح‌الله(v) از لشکر 17 علی بن ابی‌طالب(علیهماالسلام) در جبهه‌های نور علیه ظلمت درخشید و در عملیات‌های بسیاری شرکت کرد تا از حریم این سرزمین دفاع کند و سرانجام در عملیات بدر شرق دجله با اصابت گلوله به سرش در بیست و یکم اسفندماه سال 1363 به درجه رفیع شهادت نائل آمد. روحش آسمانی شد و جسمش در زادگاهش خلیل‌آباد، به خاک سپرده شد.

 


برچسب‌ها:
[ شنبه 30 بهمن 1400برچسب:, ] [ 12:50 ] [ ابوالفضل براتیان ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

جهت شادی روح شهدا و امام شهدا ((صلوات))
موضوعات وب
برچسب‌ها وب
تو (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 6966
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ساعت فلش مذهبی جنگ دفاع مقدس ذکر روزهای هفته

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by itwebsite.ir